Egymást próbálják kiszorítani az őrző-védő cégek a magyar piacról. Módszerük, hogy terhelő adatok gyűjtése után feljelentik a konkurenciát a hatóságoknál - írja a Napi Gazdaság.
Beépülős módszerrel próbálják ellehetetleníteni egymást a magyar őrző-védő cégek. A társaságok saját embereiket - alkalmazottakat vagy akár rokonokat, barátokat - küldik egymáshoz dolgozni, hogy gyanús ügyeket keressenek.
Ilyen ügy lehet például a be nem jelentett alkalmazottak foglalkoztatása, a zugkönyvelés vagy bármilyen, jellemzően adószabályba vagy számviteli törvénybe ütköző tevékenység is. A megbízást adók pedig ezek birtokában egyszerűen "feldobják" a konkurenciát a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál.
A módszer hatékony, hiszen egy-egy ilyen ügyben az adóellenőrök és az adónyomozók is kimehetnek a helyszínre. Egy ilyen vizsgálat a nagyobb cégeknél akár több tíz millió forint összegű megállapítással is zárulhat, amit sok esetben nem tud kigazdálkodni a vállalkozás. Arra is van példa, hogy a cégvezetők egyszerűen belefáradnak és a vállakozások végül felszámolásra kerülnek.
Piaci tapasztalatok szerint az őrző-védő cégek jelenleg a reálisnál 20-30 százalékkal alacsonyabb díjjal tudnak megbízást vállalni, így az 1200 forintos óradíj helyett 650-800 forintos óradíjjal dolgoznak.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Óriási belháborúval melegít a Bayern München a Real Madrid elleni a BL-elődöntőre
- Nem kell már magunkkal vinni a jogosítványt
- Hivatalos: Európában is betilthatják a TikTokot
- Az ukrán offenzíva legfontosabb települését foglalták most vissza az oroszok
- Jeruzsálemben agyonlőttek egy rendőrt megkéselő török turistát
- Nem kíván indulni az egyik főpolgármester-jelölt