Külföldiekből él a magyar rendezvényszervezés. Akinek volt pénze reklámra, az most nagyon jól kereshet Nyugat-Magyarországon - írja a Napi Gazdaság.
Sorban állnak a magyarországi rendezvényszervezők irodái előtt az osztrákok, németek, svájciak, olaszok és oroszok is. Hazánkban jóval olcsóbb ugyanis megtartani egy nagyobb rendezvényt, mint ezen országok bármelyikében. Nem ritkaság például, hogy több busznyi, illetve repülőnyi násznép érkezik egy-egy esküvőre.
A korábban oly népszerű helyszínek mellett, mint például a főváros, Gödöllő, a keszthelyi Festetics-kastély vagy éppen a balatoni és dunai rendezvényhajók egyre inkább felfutóban vannak a gyógyfürdőkben, valamint a welness-szállodákban tartott rendezvények is. Ugyanakkor a falusi turizmussal foglalkozó vendéglátók is igyekeznek hasznot húzni a nagyszámú külföldi vendégseregből.
A külföldi igény növekedése elsősorban annak köszönhető, hogy azok a vállalkozók, akik a válság után még rendelkeztek némi tőkével külföldön reklámozták szolgáltatásaikat. Egy 150-200 fős lagzi itthon még extra kívánságok esetén is maximum a felébe, de inkább harmadába kerül, mint a határon túl.

Iszonyat értékes kincset rejt a magyar föld: szörnyű, ahogy elpazaroljuk, pedig használni is lehetne
Magyarország geotermikus adottságai kiemelkedőek.

Itt verte el a legtöbb magyar a játékpénzt a SZÉP-kártyákról: ez történik, ha minden zseb átjárható?
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


