A Nemzetközi Konferenciák Szövetsége (ICCA - International Congress & Convention Association) frissen publikált, 2011. évi előzetes statisztikai összefoglalója szerint Budapest 11. helyen végzett a világranglistán, a szervezet kritériumainak megfelelő nemzetközi rendezvények száma alapján - tájékoztat a Magyar Turizmus Zrt.
A magyar főváros ezzel olyan jelentős kongresszusi helyszíneket is maga mögé utasított, mint Prága (14.) vagy Brüsszel (17.). Az ICCA 2011. évi ranglistáján Bécs lett az aranyérmes, a második helyen Párizs, míg a harmadik helyen Barcelona végzett.
Budapesten az elmúlt évben 108, a szervezet kritériumainak megfelelő konferenciát rendeztek - éppen annyit, mint 2008-ban - mellyel hét helyezést tudott előrelépni a világranglistán a 2010. évi eredményéhez képest.
Budapest a korábbi években is sikeresen szerepelt az ICCA ranglistán: 2006-tól 2008-ig a 6., később a 13., majd a 18. helyen szerepelt. Tavaly - az idei évehez hasonlóan - a 11. helyen zárt.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








