Ultra-limitált focicipőt dob piacra az Adidas és a Bugatti. A szuperautó-gyártóval közösen készített stoplisra licitálni lehet, mindössze 99 pár készül belőle.
Nagyjából 2,8 millió forint értékű tollat dobott piacra a méregdrága luxussportkocsijairól ismert autógyártó, a Bugatti. A kocsik árából kiindulva a toll megvásárlása igazán nem jelent majd nagy megterhelést a márka hűséges vásárlóinak.
15 ezer amerikai dollárt, vagyis egy alsó-középkategóriás újautó árát kérik el azért a Bugatti márkajelzéssel ellátott luxustollért, aminek a híre a napokban járja körbe a világsajtót. A limitált mennyiségben gyártott töltőtollból mindössze 499 darabot állít elő az olasz Ferrari da Varese nevű cég, amelynek csak a neve azonos a maranellói, tűzpiros autóiról ismert sportkocsigyáréval.
A toll testének alapanyaga alumínium, amely a készítése során nikkel, színezüst, palládium és végül platina bevonatot kapott. A toll hegye ródiummal bevont 18 karátos aranyból készült, az írószerszám töltöttségi állapotát pedig zafír üvegen követheti nyomon a használója. Hossza 16 centiméter, súlya pedig 95 gramm, és természetesen mind a tollon, mind pedig a toll hegyén megtalálható az autógyár logója is.
A Bugatti kocsik áraiból következtetve nem valószínű, hogy nehezen fog gazdára találni a legyártott 499 darab toll. A világ leggyorsabb utcai sportkocsijaként számon tartott - 407 km/h-s végsebességet tudó - autója, a Bugatti Veyron például több mint egymillió euróba kerül, és a fenntartási költsége sem piskóta.
A 16 hengeres Veyronon ugyanis minden megtett 4000 kilométer után gumikat kell cserélni, melynek költsége nagyjából 10 ezer dollárt tesz ki. Azonban ennél is sokkal többe - alkalmanként több mint 60 ezer dollárba - kerül, hogy minden harmadik gumicserekor a komplett kereket kell megújítani az autón - írja a MotorAuthority.
Rém értékes papír lapul megannyi magyar fiókban: sokan nem is tudják, mennyire sokat is ér valójában
Kevés dologban lehet elmondani, hogy Magyarország előz olyan országokat, mint Ausztria, Hollandia vagy Svájc, márpedig az útlevelünk erősebb.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Lopják a wifidet? Ezek az árulkodó jelek és megoldások
- A móri gyilkossághoz kötik a csepeli TEK-akciót
- Észre sem vette a rolleres kislányt a sofőr – videó
- Gázszámlapara - fontos határnapon vagyunk túl, május 17-e volt az utolsó "fűtéses" nap
- Ugrik egy kedvelt funkció bizonyos androidos készülékeken
- Csapadékkal felvértezve támadnak a gomolyfelhők