Tucatnyi hipermarketjében kínál ingyenes wifi-elérést a Tesco Magyarországon - jelentették be hétfőn az áruházlánc Facebook-oldalán.
Ezentúl a Cegléd Hipermarketben, a Keszthely Hipermarketben, a Ferihegy Hipermarketben, a Pécs Kertváros Hipermarketben, a Pécs Hipermarketben, az Eger Hipermarketben, a Nagykanizsa Hipermarketben, a Pesti út Hipermarketben, a Csepel Hipermarketben, a Pécs Budai Vám Hipermarketben, a Kecskemét Hipermarketben és a Gyöngyös Hipermarketben is ingyen, wifi-n internetezhetnek a vásárlók.
Elindultak a nyári leárazások a magyar plázákban - KATTINTS!
Az elmúlt évek egyik érdekes fogyasztói trendje, hogy az okostelefonok elterjedésével a vevők vásárlás közben gyakran leellenőrzik a bolt árait, összehasonlítják azt más üzletek kínálatával. Sok esetben pedig -különösen, ha értékesebb termékről van szó- hajlandóak más áruházat keresni, vagy akár az internetről rendelni.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








