A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Idén a legtöbben barna vagy szürke kültéri bútorokat, illetve sárga, zöld, narancssárga kerti kiegészítőket vásároltunk a KIKA eladási statisztikái alapján. Kedvenc kinti székeink műrattanból készülnek és rakásolhatók, emellett a modernebb napozóágyakhoz is egyre jobban vonzódunk. Következzenek érdekes adatok a hazai terasz trendekről!
Tombolt a kerti szezon a KIKA áruházakban idén március 1. és május 31. között: összesen több mint 25 ezer darab kültéri bútort és kiegészítőt értékesítettek, ez a teljes forgalomnak körülbelül 10 százalékát teszi ki. Sokan már márciusban nekiláttak a kertek, teraszok és erkélyek berendezésének vagy felfrissítésének, az igazi roham azonban a melegebb időszakkal együtt áprilisban indult, amikor duplájára ugrott az eladás.

A tavalyi év azonos időszakához képest közel 10 százalékkal nőtt a kerti bútorok és kerti kiegészítők forgalma. A kerti áruk több, mint egyharmad részét a KIKA budaörsi áruházában értékesítették, amihez a kika webshopban bonyolított forgalom is hozzájárult. Vagyis jól látszik, hogy a kültéri bútorokat is egyre inkább kényelmesen otthonunkból online szerezzük be pár kattintással.
Kerti székből sosem lehet elég
Kerti székekből, fotelekből vették a legtöbbet a vásárlók, 7 ezer darabot, ami a kültéri termékkategórián belül az eladott darabszám tekintetében a forgalom 29 százaléka a március 1. és május 31. közötti időszakban.
Legnépszerűbb termékek az eladott darabszám alapján a Tonio és Trixi székek voltak, a legnagyobb forgalmat pedig Barcelona, Trixi és Branko kerti bútorcsaládok generálták.

A vásárlók számára fontos a helytakarékosság, erre utal, hogy a rakásolható, azaz egymásra pakolható kültéri székeket keresték leginkább. Anyagválasztás terén az idei évben is a műrattan volt a nagy kedvenc a vásárlók körében. Kerti szettek esetén még mindig meghatározó szín a szürke és a barna. Divatos idén is a kiwizöld, türkizkék és a sárga is, de ezek a színek főként inkább a kiegészítők színeiben jelennek meg. A modernebb és különlegesebb napozóágyak egyre kedveltebbé válnak.

Alkalmi vételek és luxusmodellek
A legdrágább kerti bútor a KIKA kínálatában a Simeto 4 részes, műrattan fonatból készült és kiváló minőségű olefin párnákkal ellátott étkező szett volt 999 900 forintos fogyasztói áron. A legolcsóbb kinti ülőalkalmatosságnak pedig a műanyag Ibiza szék bizonyult, amelynek ára 7990 forint volt.

Jó hír azonban mindazok számára, akiknél még némi csinosítgatásra vár a kert, a terasz vagy a balkon, hogy az áruházláncnál most már 50 százalékos kedvezményt biztosítanak minden kültéri termékre, így a fent említett modellek is féláron kaphatók. Érdemes tehát szétnézni az üzletekben, akár egy teljes kinti szettre vágyunk, akár csupán néhány kiegészítővel szeretnénk feldobni a külső tereinket. Aki a kertjén, erkélyén kívül otthona más részeit is szeretné szebbé varázsolni, ezen a héten péntektől vasárnapig minden más terméket 15 százalék kedvezménnyel vásárolhat meg!
(x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








