Magyarország az élmezőnyben a túlsúly terén: a felnőttek 57%-a érintett. Mi áll a háttérben, és merre van a kiút? Nézd meg friss elemzésünket!
A modern lakásokban már több a digitális kütyü, mint az emberek vagy a háziállatok. Ennek ellenére az emberek mégsem fordítanak elég figyelmet a számítógépes vírusok elleni védelemre.
Ma már átlagosan 2,4 embert, 0,3 háziállatot és 6,3 csatlakoztatott készüléket találunk lakásonként a Kaspersky Lab felmérése szerint. Ez óriási online összekapcsolódást, és egyben rengeteg veszélyt is jelent, mégis, az emberek 39 százaléka nem gondoskodik készülékeinek védelméről. Pedig minél több ember szörföl a neten egyszerre egy háztartásból, annál nagyobb veszélyek leselkedhetnek rájuk a rosszindulatú programok vagy honlapok miatt.
Az antivírus cég kutatása szerint az emberek 63 százaléka aggódik az adathalász e-mailek és weblapok miatt, emellett az is aggasztja őket, hogy elveszthetik a készülékeiken tárolt privát adataikat (átlagosan 6 készülék csatlakozik fel háztartásonként). Ez a félelem megdöbbentően erős,
Gyakori félelem az is, hogy a személyes adataik illetéktelen kezekbe kerülnek, ezek némelyike olyannyira szenzitív, hogy a felhasználók 44 százaléka nem akarja, hogy bárki más is láthassa azokat. Mivel ezek az adatok meglehetősen fontosak az embereknek, ezért az interneztetők 53 százaléka tart attól, hogy megtámadja készülékét egy, a közelmúltban világszerte végig söprő WannaCry-járványhoz hasonló zsarolóvírus, amely váltságdíj ellenében vagy még akkor sem oldja fel a titkosítást a készülékeken tárolt adatokról.
Míg az adatbiztonság és a felhasználó magánéletével kapcsolatban egyértelmű aggályok merülnek fel, addig nem feledkezhetünk meg azokról a “védtelen" családtagokról sem, akik egyre fiatalabb korban csatlakoznak az internetre. Az emberek 60 százaléka tart attól, hogy a gyerekek számukra nem megfelelő tartalmat láthatnak az interneten.
Eldőlni látszik, ez lesz Esterházy Péter egykori otthonával: korábban eladták volna a legendás házat
Az Emőd utcai ingatlant Óbuda önkormányzata vásárolta meg, miután Esterházy fia eladásra hirdette azt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








