Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
A KSH 2016-os "kis népszámlálásának" elemzése szerint a magyar társadalom legfelső és legalsó jövedelmi rétegének létszáma nagyobb arányban bővül, mint a középrétegé, azaz 2011 és 2016 között nőtt a társadalom polarizációja - derül ki a 24.hu cikkéből.
A foglalkoztatási hierarchia minden szintjén többet dolgoznak Magyarországon, mint 2011-ben, ám az arányok eltolódtak: emelkedett a felső és az alsó rétegekhez tartozók száma, miközben a középréteg tábora csökken.
A középső szinten a kereskedelemben dolgozó munkavállalók száma emelkedett ugyan, ám a szakképzett szolgáltatási munkavállalók létszáma és aránya is csökkent, csak úgy, ahogy a cégtulajdonos középosztály aránya. Tovább folytatódott az a trend, mely szerint kevesebb a szakképzettséget igénylő pozíció.
Emellett az is kiderült a kis népszámlálás adataiból, hogy a közmunkaprogramnak is köszönhetően a munkaerőpiacról kiszorulók száma a felére csökkent ugyan, ám annak a 230 ezer embernek közel kétharmada 30 évesnél fiatalabb. Ennek részben a tankötelezettség felső korhatárának leszállítása lehet az oka, mely lényegesen több fiatalt terel a munkaerőpiacra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








