Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Az év második felében várhatóan sok ügyintézéshez már nem lesz szüksége lakcímkártyára annak, akinek e-kártyája, vagyis új típusú személyi igazolványa van - írja a Magyar Nemzet.
A lakcímadatok rögzítésére várhatóan 2017 második felében lesz lehetőség az új típusú személyi igazolványon - közölte a lap érdeklődésére a Belügyminisztérium.
A lakcímkártya elhagyásához viszont szükség van arra, hogy a fogadó fél, vagyis az adott hivatal vagy szolgáltató rendelkezzen a szükséges kártyaolvasóval, amellyel kinyerhetőek az adatok. Az okmányirodák és a kormányablakok mindegyikét felszerelték már okmányolvasóval, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal jelenleg 450 ilyen eszközt használ. Az egészségügyben 300 leolvasót adtak át, de a Belügyminisztérium közlése szerint az egészségügy kilencvenezer eszközt szerez be a közeljövőben.
A lakcímkártyát azonban nem lehet végleg eldobni, amíg például a postán vagy a bankokban nem teszik kötelezővé a kártyaolvasók beszerzését és használatát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








