Azahriah szerint nem a siker hajszolásának, hanem a zene iránti szeretetnek és a kísérletezési vágynak kellene az alkotás fő motivációjának lennie.
Az európai fiatalok átlagosan 26 éves korukban hagyják el a szülői házat. Magyarországon ennél várhatóan egy évvel marad tovább odahaza az ifjú generáció. Mindazonáltal vannak olyan országok is, ahol bőven 30 év fölé tolódik ki a szülői fészekből való kirepülés.
Az Európai Unióban négyből átlagosan valamivel több mint egy (28,5%) 25 és 34 év közötti fiatal él a szüleivel. Az EU országaiban mindazonáltal óriási különbségek mutatkoznak a mamahotelt kihasználók arányai között. Míg például az északi államokban az otthon lakó fiatalok aránya el sem éri a 10 százalékot, tehát 10-ből alig egy, addig Horvátországban és Görögországban minden ötödik fiatal él otthon a 25-34-es korosztályból.(55,5%).
Az adatokból kiolvasható az is, hogy egy átlagos fiatal európai várhatóan, hány éves korában repül ki a családi fészekből. Ezen a téren Magyarország erősen a középmezőnyben, de azért bőven az EU-s átlag felett helyezkedik el. Hazánkban a szülői ház elhagyásának várható életkora 27,4 év, mely nemekre lebontva a férfiak esetében 28,8, míg a nők esetében 26 évet jelent.
Az EU tagországai közül egyébként Máltán, Horvátországban és Szlovákiban a legmagasabb a fiatalok várható kirepülése a szülői házból. Olyannyira, hogy mindhárom nemzet esetében ezt átlagosan több mint 30 év. A lista végén ezzel szemben jellemzően északi országok végeztek, mint például Svédország, Dánia vagy Finnország. Ezekben az országokban például még a 22-t se éri el az átlag, azaz majd tíz évvel korábban lépnek le otthonról az északi fiatalok, mint a déliek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








