A kovász készítés és a barátságkenyér recept sem bonyolult, remek ajándék lehet idén karácsonyra. És nem is kerül sokba.
Több mint félmillió panellakás van Magyarországon. A kormányzati ötletelés szerint megoldás lehetne, ha visszabontanák őket. A szakma szerint sok a kérdőjel, olvasható a 24.hu reggeli cikkében.
549 ezer panellakás van Magyarországon, amelyeket fel kéne újítani. A kormány jelenleg azt vizsgálja, hogy mi lenne, ha részben visszabontanák ezeket az épületeket.
A 24.hu által megkérdezett szakemberek szerint ez az ötlet, tehát a bontási projekt, teljesen abszurd. Eltér István, a Magyar Építész Kamara alelnöke arról beszélt a lapnak, hogy hatalmas kérdőjel számukra, mi is a pontos elképzelés.
- mondta a szakember.
A cikkben az is olvasható, hogy a panelházakat úgy kell elképzelni, mint a fákat. Ha középen elvágják őket, akkor leesik a lombkorona. E hasonlat alapján nem tudni, mit kezdenének a liftkötéllel, ráadásul a csőrendszert sem lehet csak úgy félbevágni.
Címlapkép forrása: Jászai Csaba
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








