A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Az általában álhíreket és életbölcsességeket kínáló Facebook oldalakon, ha már elég sokan követik őket, nagy eséllyel megjelennek a nyereményjátékok is. Rendszerint értékes vagyontárgyakat ajánlanak fel, úgy, hogy szinte semmit nem kell tenni cserébe, legfeljebb megosztani a bejegyzést. Ne dőljünk be nekik, mert átverés - olvasható a HVG cikkében.
Újra autót lehet nyerni a Nem csak a húszéveseké a világ című Facebook-oldalon, sőt, nem is egyet, mindjárt kettőt. Cserébe csak lájkolni kell az oldalt. Két nap alatt 100 ezer magyar dőlt be. De nem ez az egyetlen, napi szinten tucatjával jelennek meg a nyereményjátékok a közösségi oldalakon, ám nagy részük nem valódi, azaz egészen biztosan nem fognak autót kisorsolni, de mást sem. Kerüljük ki őket, hiszen nem csinálnak mást, mint rajongótábort gyűjtenek.
- Mindig nézzük meg, ki hirdet. Jelen esetben ennek az 50 ezres oldalnak egészen biztosan nem telik kettő, de még egy új autóra sem.
- Olvassuk el a játékszabályzatot. Ha itt rákattintunk a részletes leírásra, akkor egy reklámoktól hemzsegő oldalon találjuk magunkat, ahol a szövegben semmiféle konkrétumot nincs. Ordít róla, hogy kamu.
- Nézzük meg közelebbről a hirdetőt, mit árul el magáról. Egy valódi oldal, mely valódi nyereményjátékot hirdet, minden részletet megad magáról: webcím, telefonszám, telephely, egyéb csatornákat: Twittert, Instagramot.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok