Hamarosan itt a téli napforduló napja, kezdődhet a csillagászati tél.
Az általában álhíreket és életbölcsességeket kínáló Facebook oldalakon, ha már elég sokan követik őket, nagy eséllyel megjelennek a nyereményjátékok is. Rendszerint értékes vagyontárgyakat ajánlanak fel, úgy, hogy szinte semmit nem kell tenni cserébe, legfeljebb megosztani a bejegyzést. Ne dőljünk be nekik, mert átverés - olvasható a HVG cikkében.
Újra autót lehet nyerni a Nem csak a húszéveseké a világ című Facebook-oldalon, sőt, nem is egyet, mindjárt kettőt. Cserébe csak lájkolni kell az oldalt. Két nap alatt 100 ezer magyar dőlt be. De nem ez az egyetlen, napi szinten tucatjával jelennek meg a nyereményjátékok a közösségi oldalakon, ám nagy részük nem valódi, azaz egészen biztosan nem fognak autót kisorsolni, de mást sem. Kerüljük ki őket, hiszen nem csinálnak mást, mint rajongótábort gyűjtenek.
- Mindig nézzük meg, ki hirdet. Jelen esetben ennek az 50 ezres oldalnak egészen biztosan nem telik kettő, de még egy új autóra sem.
- Olvassuk el a játékszabályzatot. Ha itt rákattintunk a részletes leírásra, akkor egy reklámoktól hemzsegő oldalon találjuk magunkat, ahol a szövegben semmiféle konkrétumot nincs. Ordít róla, hogy kamu.
- Nézzük meg közelebbről a hirdetőt, mit árul el magáról. Egy valódi oldal, mely valódi nyereményjátékot hirdet, minden részletet megad magáról: webcím, telefonszám, telephely, egyéb csatornákat: Twittert, Instagramot.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








