Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Intelligens családi ház született Pécsett, amelyről első ránézésre nem is mondanánk meg, hogy az ország első, komplex szimulációs kísérlete. Az 1974-ben épült pécsi ház a felújítását követően pluszenergiássá vált, és ezáltal lett az ország első felújított aktívháza - írja a HelloVidék.
A fenntarthatóság az alappillére annak az okos háznak, amely megkapta az Active House Award díjat is a dániai Bornholm szigetén. Az ország első aktívháza pozitív energiamérleggel rendelkezik, tehát több energiát termel, mint használ. A HelloVidék ifj. Prof. Dr. Kistelegdi Istvánt, a Pécsi Tudományegyetem Energia Design Tervező és Kutatócsoport vezetőjét kérdezte a titok nyitjáról.
- mesélte ifj. Prof. Dr. Kistelegdi Istvánt.
További részletek a HelloVidék cikkében --> KATTINTS!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








