Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Augusztusban még javában tart az esküvőszezon, sőt az egyik legkedveltebb hónap a házasulandók körében. A meghívottak ilyenkor egytől egyig azon törik a fejüket, hogy mi lehet az ideális nászajándék az ifjú párnak. A modern esküvőkön egyre változatosabb ötletekkel találkozunk, de továbbra is az igazán praktikus ajándékok viszik a prímet. Érdemes körülnézni a KIKA kínálatában, ugyanis ezen a hétvégén a lakberendezési lánc üzleteiben minden termékre 13 százalékos kedvezmény jár. Aki bizonytalan a választásban, dönthet a praktikus KIKA-ajándékkártya mellett is.
Még mindig nyáron házasodnak a legtöbben: a KSH adati szerint a legtöbb magyar júliusban vagy augusztusban köt házasságot. De a kora őszi hónapban is nagyon aktuális lehet a nászajándék kérdése, ami a legtöbb embernek komoly fejtörést okoz. Vendégként gyakorlatilag amint megérkezik a meghívó, máris nászajándékon törjük a fejünket. Pénz legyen vagy ajándék? És ha pénz, akkor mennyi? Ha pedig ajándék, akkor mi? Ezek a kérdések merülnek fel általában, bár egyre gyakoribb, hogy a párok a meghívóban egyértelműen jelzik, pénzt kérnek, így valójában csak az összeget kell kitalálni. Ha azonban tárgyi ajándékról van szó, akkor nemcsak az összeget kell meghatározni, hanem azt is, hogy minek örül majd igazán az ifjú pár.
Milyen értékben illik ajándékozni?
Sokan már ott elakadnak, hogy milyen értékben érdemes gondolkodni. A Pénzcentrum korábban részletesen foglalkozott a témával: a cikkből kiderült, hogy
Ezenkívül sok múlhat a kapcsolat minőségén is, például, ha a testvérünkről van szó, lehetünk a fentieknél 20-50 százalékkal bőkezűbbek. Azt is ajánlott mérlegelni, hogy milyen életszakaszban jár a pár, mennyire ismerjük őket, és persze, hogy a pénztárcánk mit enged meg.
Az ajándékötleteket böngészve rengeteg jó tippet találunk: az utóbbi években egyre népszerűbbé váltak például a különféle élményajándékok, de továbbra is toplistás - és egyben a legpraktikusabb - nászajándék a közös otthonba vett bármilyen kiegészítő vagy használati tárgy.
Kávéfőző, függöny, utalvány - lehetőségek az étkészleten túl
A KIKA szerint a lakberendezési tárgyak és kiegészítők kifejezetten keresett esküvői ajándéknak számítanak. Ezen belül a darabos étkészletek és az evőeszköz szettek praktikus és megfizethető ajándékok: 10 ezer forinttól már találunk komplett szetteket, a darabos kivitelű készleteknek pedig megvan az az előnyük, hogy magunk válogathatjuk össze, miből mennyit szeretnénk ajándékozni. A pohárkészleteknek, főzőedényeknek és serpenyőknek is mindenki hasznát veszi, ezek is hasonlóan barátságos árkategóriában mozognak.
- tudta meg lapunk a lakberendezési lánctól.
A kínálat mindegyik területen nagyon széles, a 3 ezer forintos ágyneműhuzattól egészen az akár 100 ezer forintra is rúgó keleti szőnyegekig. A dekorációs tárgyaknál is rengeteg a lehetőség: a képek és képkeretek, vázák, tükrök és gyertyatartók is a keresett termékek között vannak.
Az igazi Jolly Joker pedig az utalvány, ami nemcsak akkor hasznos, ha nincs ötletünk: sok esetben jobban örülnek az efféle ajándékoknak, mert így pont azt vehetik meg, amire szükségük van. A KIKA ajándékkártya áruházak pénztárjainál vásárolható meg és tetszőleges összeggel tölthető fel, ami a kiállítás dátumától számítva 5 éven belül használható fel.
Ha idén neked lesz esküvőd...
Aki esküvőt szervez, annak is érdemes körülnézni a lakberendezési lánc polcain, hiszen a lagzihoz szükséges eszközök, kiegészítők széles tárháza érhető el. Ilyenek például a különböző dekorációs elemek:
- Beltéri és kültéri világítás: az elmúlt években az esküvők kedvelt dekorelemei a színes fényfüzérek, illetve a legkülönbözőbb kialakítású asztali és állólámpák, amelyekből széles választék érhető el a KIKA-ban, 4 és 20 ezer forint között
- Gyertyák, gyertyatartók: a modernebb fényforrásokhoz hasonlóan romantikus hangulatot teremtenek a különleges gyertyatartók, gömbgyertyák, illatgyertyák és gyertya szettek. Ezeknek az ára 600-2000 forint között mozog.
- Szalvéták: minden esküvőknek megvan a saját színe, amely minden dekorelemen - és általában a koszorúslányok ruháján is - visszaköszön. Színes szalvéták közül is szép számmal válogathatunk, egy 50 darabos csomag csak 299 forintba kerül.
Különösen érdemes a következő hétvégén körülnézni a KIKA üzleteiben, ugyanis augusztus 10-12-ig minden termék 13 százalékos kedvezménnyel lesz kapható.
(x)
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








