Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Ijesztően sok fiatal él a szüleivel, ennek viszont nem a kényelem az oka: jellemzően az anyagi helyzetük áll a hátterében - írja a Figyelő.
Közel 900 ezer 20-39 éves fiatal lakik otthon a szüleivel, élettárs és gyerek nélkül, ez a korosztály harminc százaléka. Közülük egy nagyvárosnyi, közel 300 ezer a harmincas. Bár azt gondolnánk, hogy a fiatalok kényelemből laknak otthon, jellemzően azért teszik ezt, mert nincs, vagy nagyon kevés munkájuk van - állítja Erdei Virág a KSH statisztikusa.
Míg a 20-24 éveseknél fele-fele a nemek aránya az otthon élők esetében, 25 fölött közel kétharmaduk, 35 éves kor fölött pedig háromnegyedük férfi. A nőket valamelyest sürgeti a gyermekvállalás, ezért hamarabb lépnek. Ahogy múlik az idő a férfinak egyre nehezebb önállósodni. Egy átlagos otthon élő férfi kisebb településen lakik, nem magas presztízsű munkahelyen dolgozik és kevésbé iskolázott, nehéz párt találnia.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








