Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Bővül az MFB Pont hálózat, ahol a 2014-2020-as Európai Uniós költségvetési ciklusban elérhető vált hitelek és vissza nem térítendő támogatások kombinációi igényelhetőek.
642 fiókra bővült az MFB Pont hálózata az OTP Bank, az MKB Bank és két kisebb piaci szereplő csatlakozásával - olvasható a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) közleményében.
Bernáth Tamás az MFB elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy az uniós visszatérítendő források iránti érdeklődés meghaladja a várakozásokat, az újonnan csatlakozó pénzintézetek pedig hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a vállalkozások és a lakossági ügyfelek még gyorsabban és egyszerűbben juthassanak hozzá a kedvezményes hitel- és kombinált hitel termékekhez.
Ezeken a pontokon igényelhető többek között a lakóépületek energiahatékonyságának növelésére (tehát például napelem telepítésére) elérhető nulla százalékos hitel is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








