De mégis mekkora kölcsönt lehet felvenni ilyen jövedelmekkel?
A Kínából érkező vevők vásárolják a legdrágább ingatlanokat a külföldiek körében, de a vietnámi vevők is megadják a módját a Magyarországon kezdett új életnek, derül ki egy friss piaci elemzéséből. Az Ázsiából érkező vevők jellemzően a 40-es éveik elején járnak, házastársukkal és gyermekükkel érkeznek, és több mint 90 százalékuknak Budapestre esik a választása, az ingatlanpiacon ajánlás útján választják ki közvetítői segítségüket.
- közölte Hegedűs László, a Duna House hidegkúti irodájának vezetője a cég közleményében.
- tette hozzá.
A KSH adataiból kiderül, a kínaiak szánják a legtöbb pénzt új otthonukra. 2017-ben átlagosan 41,4 millió forintot költöttek egy-egy ingatlanra, míg a második legdrágábban vásárló francia vevők 33,1 milliót szántak az új lakásra, a Duna House adatai alapján utóbbi majdnem megegyezik a magyarok által vásárolt átlagos budapesti lakások árával. A kínai vevők nem csak a vásárolt ingatlanok érétkével tűnnek ki, hanem azzal is, hogy a németek után ők vannak jelen leginkább külföldiként a magyar piacon. De míg a németek a vidéki településeket részesítik előnyben, addig a kínaiak a budapesti piacon nézelődnek leggyakrabban.
A Magyarországon nem jártas érdeklődők, vevők számára nagy segítséget jelentenek a külföldiekre specializálódott szakemberek, legyen szó ingatlanosról, jogászról, tolmácsról. Különösen nagy segítséget jelentenek az Európán kívülről érkező személyeknek, akiknek az idegen kultúrával, eltérő szokásokkal is fokozottan meg kell küzdeni. Esetükben az idő is döntő tényező, hiszen néhány napos, esetleg pár hetes idelátogatás alatt kell jövőbeni lakhatásukról gondoskodni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








