Hamarosan itt a téli napforduló napja, kezdődhet a csillagászati tél.
Ténylegesen kevesebbet fizetnek az ügyfelek az internetszolgáltatásért január elsejétől - írja a 24.hu.
Január elsejétől 15-ről 5 százalékra csökkent az internet áfája. A lap a UPC, a Magyar Telekom, a Telenor, a Digi, a Vodafone és az Invitel válaszaira alapozva azt írja, hogy a lakosság (ügyfelek)
A DigiNet 1000-FTTB például 3 300 helyett 2 935 forintba kerül, a lapnak eljuttatott másik szolgáltató számlája pedig 3 371 helyett 3 055 fizetendő díjat mutat. A Telenor azt közölte, hogy az áfakedvezmény még nem érvényesül a 2017 decemberében kezdődő és 2018 januárjában záródó számlákban, csak és kizárólag a 2018. január 1-től kezdődő elszámolási időszaktól.
A UPC arról számolt be, hogy több esetben az áfaváltozás mértékénél nagyobb bruttó árcsökkenés is előfordul, ám ezt nem részletezték. A Telekom pedig arról tájékoztatott, hogy ott is csökkentették az árakat, ahol az internetszolgáltatás csak részelemként szerepel az előfizetésben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








