Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Az elköteleződéstől félnek a magyar fiatalok, ráadásul önbizalomhiányosak - írja a Magyar Nemzet.
Önbizalomhiányos és fél az elköteleződéstől a 15-29 év közötti korosztály - ez a tanulsága a hazai ifjúság helyzetét vizsgáló, Magyar ifjúság 2016 kutatásnak. A legutóbbi felmérés legfőbb tanulsága az volt, hogy
Ez a generáció egyre később alapít családot, és bár ugyanúgy mintegy 30 százalékuk él kapcsolatban, mint az ezredfordulón, és nekik kétharmaduk volt házas, a többiek "papír nélkül" voltak együtt, mostanra megfordult az arány, ráadásul egyre többen vannak, akik nem is terveznek házasságot. Míg az Egyesült Államokban az egyetemi hallgatók fele, addig Magyarországon csak 8 százalékuk mondta, hogy gondolkodik saját vállalkozás indításán.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








