Szerdán is változékony, de télies idő lesz. Több megyére is kiadtak riasztást ónos eső miatt.
Óriási vihar söpört végig az országon vasárnap, tetőszerkezetet, villanyoszlopot és mobilátjátszó állomást is kidöntött a szél. A károk helyreállításán közel ezer helyszínen dolgoztak még délbenm mutatjuk a legdurvább képeket.
Országszerte csaknem kilencszáz helyszínen dolgoztak a viharkárok elhárításán hétfő délben a tűzoltók - tájékoztatta az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) helyettes szóvivője az MTI-t. Mukics Dániel közölte: főként a fővárost, illetve Pest és Bács-Kiskun megyét érintik a jórészt kidőlt fákról és villanyoszlopokról, megrongált épületekről, tetőkről szóló riasztások, de más megyék tűzoltói is zömében a viharkárok elhárításán dolgoznak.
Budapesten délben mintegy háromszáz címre várták a tűzoltói segítséget - tette hozzá. Pest megyében a vasárnapi vihar több településen megrongálta az elektromos vezetékeket, áramkimaradást okozva. A legfrissebb információk szerint a megyében mintegy ötezer fogyasztói helyen nincs még áram, a szakemberek folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán - sorolta. Bács-Kiskun megyében délben kétszáz helyszínen kellett beavatkozniuk a tűzoltóknak.
A lakásunkban bármikor kárt tehet egy vihar, és mivel jellemzően ez a legértékesebb vagyontárgyunk, így fontos, hogy megfelelő lakásbiztosítással rendelkezzünk. Egy korábbi pénzintézeti tanulmány szerint a magyarok 80 százaléka köt lakásbiztosítást otthonára, ám ez nem jelent teljes védettséget számukra. A lakásbiztosítással rendelkezők jelentős része ugyanis az ingóságok védelmére már nem gondol - derült ki a K&H biztos jövő indexének ingatlanokkal foglalkozó kutatásából. A kutatás során megkérdezettek csupán fele mondta, hogy ingóságokra kötött biztosítással is rendelkezik. A válaszadók 12 százalékának nincs, 8 százalék pedig nem is tudja, hogy rendelkezik-e ilyennel.
Az is látszik, hogy a fiatalabbak, a harmincas éveikben járó korosztály tagjai kevésbé törődnek ezzel a kérdéssel. Egyrészt náluk a legmagasabb - 14 százalék - azoknak az aránya, akik nem tudják, hogy van-e lakásbiztosításuk, 16 százalékuk pedig azt mondta, hogy nincsen lakásbiztosítása. Általánosságban a lakásbiztosítás hiánya, területi bontás szerint leginkább Budapestre jellemző: a fővárosban a lakosság 18 százaléka nem köt biztosítást otthonára. A kutatásból az is kiderült, hogy azok, akik nem saját tulajdonú lakásban élnek, kevésbé tartják fontosnak a biztosítást, 21 százalékuknak egyáltalán nincs is.
Leszakadt tetőszerkezet, Bács-Kiskun megye

Leesett mobilátjátszó állomás, Siófok

Kidőlt fa, Komárom-Esztergom megye
Kilyukadt tető, Baranya megye
Kidőlt fa, Győr
Kiszakadt TV-antenna, Kiskunfélegyháza
Borítókép forrás: MTI Fotó: Donka Ferenc
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








