Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Lecsapott Tél tábornok; szombat reggel sokan arra ébredtek, hogy befagyott vagy rosszabb esetben szétfagyott a vízóra, így nincs víz a háztartásban. Előbbi esetében többnyire házi megoldásokkal is orvosolható a baj, utóbbinál viszont tízezrekbe (és napokba fájhat) a szerviz.
Ugyan a fagy leggyakrabban a nyaralóknál vagy a ritkán használt vízvezetékeknél okoz csak komoly károkat, ugyanakkor a legdurvább mínuszok sokszor azokat a háztartásokat sem kímélik, ahol sok vizet használnak, és erős az áramlás. A Pénzcentrum információi szerint a problémával ma hajnalban/reggel rengeteg vidéki és fővárosi család is szembesülhetett.
A Pénzcentrumot a Fővárosi vízművek hibabejelentő vonalán arról tájékoztatták, jelenleg kizárólag a 18 kerület egy részén tudnak a szolgáltatás kimaradásról - itt már dolgoznak kollégáik a hiba elhárításán. A város többi részén többnyire (de nem kizárólag - a szerk.) egyedi problémáról, köztük a vízóra fagyásáról lehet szó.
Ha a vízmérők szétfagynak, óriási csőtörést is okozhatnak. A hiba elhárítása pedig a felhasználókat terheli; ráadásul sok esetben több tízezer forintos költségről van szó. A szakemberek ezért prevenciós jeleggel azt szokták javasolni, hogy a vízmérő aknát valamilyen szigetelőanyaggal szigeteljék le, az aknának a tetejét vagy magát az aknát is, persze úgy, hogy a vízmérőt le lehessen olvasni.
Honnan tudhatod, mekkora a baj?
Általánosságban két lehetőség adódhat ilyen súlyos időjárási viszonyok mellett a (a nem elég védett helyen található, illetve nem megfelelően szigetelt) vízórákkal:
- Befagyott: többnyire ez a szerencsésebb helyzet; hősugárzóval, esetleg komolyabb hajszárítóval fagy-mentesíthetjük az órát, és megoldódhat a baj.
- Szétfagyott: a számlapját belül szétnyomta a jég, ilyenkor mindenhol ömlik a víz, ami ilyen hidegben, többnyire hamar meg is fagy (ezt jégcsapok jelzik a vízórán!). Ez már működésképtelen, így ki kell cserélni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








