Pécs egyik legmeghatározóbb gyerekintézménye eltűnik a város térképéről: a Szivárvány Gyermekház sorsa végleg megpecsételődött. A legendás épületet nem lehet gazdaságosan felújítani.
Komoly problémát jelent a Csongrád megyei Magyarcsanád számára, hogy nagyjából 150 lakatlan ház van életveszélyes állapotban - számolt be az RTL Klub Híradója.
Az 1500 fős Csongrád megyei Magyarcsanádon egykor kétszer ennyien laktak, ám a munkanélküliség és a devizahitelek miatt sokan elköltöztek. A települést maguk mögött hagyók sokszor a házaikat is sorsukra hagyták, melyek közül mostanra körülbelül 150 állapota annyira leromlott, hogy az már életveszélyes.
A település önkormányzata nem sokat tehet, mivel a többnyire magánkézben lévő ingatlanok bontását csak a kormányhivatal rendelheti el. A helyzetet bonyolítja, hogy sokszor nem tudni ki az épület tulajdonosa, illetve ha ismert is a tulajdonos személye, annak jellemzően nincs pénze a bontás több millió forintos költségét kifizetni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








