Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
A magyar lakások 85 százalékában végeztek kisebb-nagyobb felújítási munkákat az elmúlt 10 évben, de a lakáshitelek elenyésző részét fordították csak erre. Helyette inkább a személyi kölcsönt választja a lakosság, mivel ahhoz könnyebb hozzájutni, és jelzálogfedezet sem kell hozzá - olvasható a Világgazdaság cikkében.
11,4 milliárd forintot tett ki a felújítási céllal felvett lakáshitelek száma az év első 5 hónapjában, ami ugyan több, mint egy évvel ezelőtt, ám az összes lakáshitel-szerződésnek mindössze 3,6 százaléka. A Magyar Nemzeti Bank statisztikái szerint használt lakások vásárlására fordították a hitelek háromnegyedét.
Feltehetően szívesebben veszünk fel inkább személyi kölcsönt, ha felújítani, korszerűsíteni szeretnénk, hiszen az nem csak olcsóbb, de akár néhány napon belül folyósítják. A kamata sem magas, bizonyos feltételek teljesülése mellett akár még egyszámjegyű is maradhat.
Karbantartás leggyakoribb formája a festés volt, ezt a lakott lakások 81 százalékában végezték el, gépészeti berendezéseket pedig az otthonok negyedében cseréltek 2006 és 2016 között.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








