Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Szélvihar miatt adott ki riasztást az Országos Meteorológiai Szolgálat (OMSZ). Majdnem az egész országban viharos szél várható.
Ma a déli óráktól késő délutánig a Dunántúl nyugati, északnyugati területein viharos (60-75 km/h) széllökések kísérhetik a délnyugati szelet. Az éjszaka folyamán egy hidegfront halad át az országon északnyugat-délkeleti irányba, amelynek hatására a szél északnyugatira fordul és egyre nagyobb területen lehetnek ismét viharos (általában 60-75 km/h-s) széllökések. Az esti órákban a Dunántúl északi felén egy-egy 75-90 km/h-s, vagy kis valószínűséggel esetleg 90 km/h-t meghaladó széllökés is kialakulhat - írja az OMSZ honlapja.
Ez képen így néz ki, 1-es fokozatú riasztás van érvényben a sárgával jelölt megyékben:

Jó hír azonban, hogy az éjszaka második felétől gyorsan csillapodik a légmozgás, pénteken pedig már nem is várható riasztás.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








