Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
A Központi Okmányirodában annyira megszaporodtak az ügyek, hogy sorszámért is sorszámot kell húznunk - írja az Atv.hu.
A Központi Okmányirodájában annyira megszaporodtak az ügyek, hogy a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézéseknél már kétlépcsős várakozási folyamatot vezettek be.
Akinek ugyanis adott nap már nem jut sorszám, az húzhat egy másik sorszámot, amivel jogosult lehet az ügyintézésre, ha üresedés lesz. A sorszámok gyakran már nyitás után pár perccel sincsenek, ahhoz, hogy még aznap sorra kerülhessünk a reggel 8-kor nyitó irodához már reggel 6-kor sorba kell állni.
A sorbanállás hosszáról az okmányirodát is megkérdezték, ott azonban cáfolták, hogy már reggel 6-tól sorba kellene állni ahhoz, hogy kapjunk aznapra időpontot, az átlagos várakozási idő szerintük három nap, hangsúlyozták: a telefonos időpontfoglalásra mindenkinek lehetősége van. Ez viszont nem mindeig jó megoldás, a sürgős ügyeknél (az auók átírására 15 napunk van tulajdonosváltáskor) nem mindig tudnak a határidő előtt időpontot adni nekünk.
Címlapkép: MTI
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








