Hamarosan itt a téli napforduló napja, kezdődhet a csillagászati tél.
Legalább 25 százalékkal olcsóbban internetezhetnek a szolgáltatóknál márciusban megjelenő Digitális jólét alapcsomaggal azok, akiknek még nincs előfizetésük. Az internet áfájának csökkentése pedig szintén olcsóbbá teszi az előfizetést a fogyasztóknak.
A márciusban megjelenő Digitális jólét alapcsomaggal legalább 25 százalékkal olcsóbban internetezhetnek a szolgáltatóknál azok, akiknek még nincs előfizetésük - mondta Deutsch Tamás, a Digitális jólét programért felelős miniszterelnöki biztos az M1-nek. Hozzátette,
Ez lehet mobilinternet és vezetékes internet előfizetés is, a szolgáltatók versenyezni fognak a csomaggal - mondta Deutsch. A biztos szerint Magyarországon mintegy 1,5 millió ember nem rendelkezik internet-előfizetéssel, és ha 100 százalékos hatékonysággal működik majd a Digitális jólét alapcsomag, a ma még nem internetezők mintegy 15-20 százalékát lehet bevonni a digitális világba. Ehhez szükségesek széles körű ingyenes felhasználói képzések is országszerte
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








