A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Hat év után először csökkentek az albérletárak az Egyesült Királyságban. A csökkenés oka, hogy a brexit miatt kevesebben keresnek bérleményeket a szigetországban, ráadásul az új, bérelhető otthonok száma is jelentősen nőtt.
Hat év után először csökkentek a lakhatás költségei az Egyesült Királyságban. Februárban az átlagos bérleti díj 921 font volt (kb. 328 ezer forint), ami 5 fonttal alacsonyabb az egy évvel korábbihoz képest. A csökkenés egyik oka, hogy több új lakás épül, mint korábban és a Brexit miatt a bérleményekre is kisebb a kereslet.
Ez átlagosan havi 63 font megtakarítást jelent. Ez többek között annak is köszönhető, hogy az új, kiadó otthonok kínálata itt 18 százalékkal bővült egy év alatt, míg a bérleményt keresők száma 3 százalékkal csökkent.
(Guardian)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








