Elképesztő csalás áldozata lett egy egy szekszárdi nő, akitől 24 millió forintot loptak el.
A Díjnet Zrt. tudomására jutott, hogy a Díjnet nevével és logójával visszaélve ismeretlenek regisztráció megerősítésének indokával e-mailben kérnek személyes és banki adatokat magánszemélyektől.
A társaság, mely Magyarország egyik vezető e-számlakezelési szolgáltatója, felhívja a figyelmet arra, hogy a noreply@dijnet.hu címről érkező adatbekérő levelek nem a Díjnettől érkeznek, azokat a címzettek ne nyissák meg, illetve amennyiben megnyitották, tartózkodjanak a megjelölt regisztrációs űrlap kitöltésétől. A csalók az adathalász e-maillel - többek között - bankkártyák adatait igyekeznek megszerezni a Díjnet közleménye szerint.
A Díjnet, amint ilyen és ehhez hasonló visszaélést észlel, azonnal megteszi a szükséges biztonsági intézkedéseket, és kezdeményezi az érintett IP-cím(ek) letiltását. A Díjnethez csatlakozott számlakibocsátók száma jelenleg 28, a felületen a legnagyobb fővárosi közüzemek mellett jelen vannak országos közüzemi, illetve telekommunikációs szolgáltatók és biztosítók, továbbá regionális közműszolgáltatók is. A Díjneten regisztrált ügyfelek száma meghaladja a 635 ezret.
Tíz év alatt a rendszeren keresztül bemutatott számlák száma közel 40 millió darab volt, ebből csak tavaly 8,6 millió számla került bemutatásra, melyből 4,4 milliót a rendszeren belül bankkártyával, mobiltelefonos fizetéssel, internetbanki fizetéssel, illetve csoportos beszedési megbízással rendeztek az ügyfelek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








