A Pénzcentrum 2025. december 14.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, a ötöslottó nyerőszámai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
A Pénzcentrum 2018-ban "családi tervező naptárral" kedveskedik olvasóinak. Töltsd le Te is a novemberi lapot, nyomtasd ki, és vezesd rajta családtagjaid összes programját. Így biztos nem maradsz majd le semmiről.
Ahogy a háztartások költségvetését a "kockásfüzet" (vagy egy jó app), úgy a család(tagok) legfontosabb programjait, terveit, na meg elérendő céljait (legyen szó például a megtakarításokról) egy jó tervező naptár tartja össze. Éppen ezért a Pénzcentrum 2018-ban, minden hónapban "családi tervező naptárral" kedveskedik olvasóinak.
Ha az idei évben nem akarsz váratlan eseményeket, elfelejtett évfordulókat, vagy névnapokat, akkor töltsd le az alábbi linkről a Pénzcentrum családi tervező naptár novemberi számát, nyomtasd ki, és ragaszd ki otthon egy jól látható helyre, például a hűtőszekrényre, hogy minden családtagod beírhassa havi menetrendjét.
LETÖLTÖM A CSALÁDI TERVEZŐ NAPTÁR NOVEMBERI LAPJÁT >>>
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








