A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
Gázkonvektorok vezetékcseréjét ajánlják a csalók, akik a Tigáz embereinek adják ki magukat. Ne dőlj be nekik!
A "trükkös szakemberek" nem adják fel. Idén már nem az első alkalommal próbálkoznak a TIGÁZ-DSO Kft. ellátási területén, a Társaság megbízottainak adva ki magukat. Ezúttal gázkonvektorok EU szabvány szerinti vezetékcseréjét ajánlják túlárazottan, elsősorban idősebb lakossági felhasználók részére, melyre előleget vesznek fel tőlük.
A TIGÁZ-DSO Kft. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy ők nem bíztak meg senkit azzal, hogy ilyen tevékenységet végezzen. A Társaság munkatársai, valamint megbízott külső vállalkozói semmilyen körülmények között nem jogosultak készpénz átvételére. A Társaság a be- és kifizetéseket kizárólag folyószámláról történő utalással vagy postai úton kiküldött csekken bonyolítja le.
A Társaság arra kéri ügyfeleit, hogy csak olyan személyeknek nyissanak ajtót, és engedjék eljárni, akiknek személyazonosságáról, valamint szándékairól meggyőződtek.
a megbízott vállalkozók részére pedig megbízó levelet állít ki a Társaság. Az ügyfelek felkeresésekor az az első lépés, hogy e dokumentumokkal igazolják magukat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A TIGÁZ munkatársai és megbízottai jellemzően a következő ügyekben kereshetik fel ügyfele-iket személyesen, otthonukban:
- Műszaki átvétel
- Mérő és házi nyomásszabályozó felszerelés
- Hitelesítési mérő- és házi nyomásszabályozó csere
- Fogyasztási hely kikapcsolás, visszakapcsolás
- Mérőhely ellenőrzés
- Mérőhely leolvasás
- Hibaelhárítás
A Társaság kéri ügyfeleit, hogy kellő körültekintéssel járjanak el, és ne hagyják magukat megtéveszteni. Abban az esetben, ha a munkát végző személy nem igazolja magát a fentieknek megfelelően, javasolják, hogy ne engedjék be a felhasználási helyre. Amennyiben visszaéléseket tapasztal valaki, azt kérik, forduljon a területileg illetékes rendőri szervekhez, valamint jelezze Ügyfélszolgálatukon a következő telefonszámon: 06 (80) 180-380.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








