Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Az elmúlt évek gyakorlatához híven az E.ON csoport felfüggeszti a tartós számlatartozások miatti kikapcsolásokat az érintett lakossági ügyfeleinél az ünnepi időszak alatt, 2016. december 16-tól 2017. január 6-ig - olvasható a cég közelményében.
A tartós számlafizetési gonddal küzdő családok helyzetének segítése céljá-ból, az E.ON - ahogy az elmúl években, úgy az idén is - szünetelteti a 60 na-pot meghaladó tartozás miatti kikapcsolásokat a 2016. december 16. és 2017. január 6. közötti ünnepi időszakban.
KATTINTS! Senki se marad fűtés nélkül az ünnepekre
Ezzel az évek óta önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kíván a vállalat csoport hozzájárulni ahhoz, hogy a karácsony és a szilveszter körüli ünnepi időszakban minden ügyfele számára biztosított legyen az energiaellátás. A kikapcsolási eljárás felfüggesztése mindazon lakossági ügyfelek felé érvé-nyes, akik az E.ON Energiaszolgáltató Kft.-vel (egyetemes szolgáltató) áll-nak szerződéses viszonyban. (Az önkéntes vállalás más energiakereskedővel szerződött, illetve nem lakossági ügyfelekre nem vonatkozik.)
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








