Az Otthon Start program elindulása látványosan felhajtotta az ingatlanárakat, miközben a kevésbé ismert alternatív ingatlanpiacon továbbra is komoly árkülönbségek maradtak.
Az Európai Unióban értékesített elemeknek és akkumulátoroknak összességében mintegy 44 százalékát gyűjtik vissza újrahasznosításra - Magyarországon ez 53 százalék, amivel az ország a harmadik legmagasabb arányt produkálja az EU-ban.
Az EU elemekről szóló irányelve 45 százalékos célt határoz meg a visszagyűjtés arányára vonatkozóan, amit a legutóbbi adatok alapján 2016-ban a közösség 16 tagállama ért el - derül ki az Eurostat statisztikájából.
A jelentés szerint az egyes országok között Belgiumban gyűjtik vissza legnagyobb arányban, 71 százalékban az elemeket és akkumulátorokat, megelőzve Luxemburgot (63 százalék) és Magyarországot, illetve Litvániát (53-53 százalék).
A legrosszabbul Horvátország (29 százalék, 2015-ös adat), Ciprus (28 százalék) és Románia (21százalék, 2015-ös adat) szerepelt a listán.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








