Idén az ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték.
Fontos levelet küldött a Díjnet az ügyfeleinek, amiben az ÁSZF változásra hívja fel a figyelmet. Azt viszont nem mindenki vehette észre, hogy ezzel megszűnik az eddigi ingyenesség, a régi számlák tárolásáért ugyanis hamarosan díjat számolhat fel a szolgáltató.
A Díjnet október végén küldött ki egy e-mailt az alkalmazást használóknak arról, hogy megváltoznak az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), amit a következő belépésnél fogadhatnak el. Ez elsőre nem feltétlenül keltheti fel a figyelmünket, hiszen a digitális tartalmat szolgáltató cégek gyakran változtatják a feltételeket a jogi környezet változása miatt. Aki viszont nem olvasta el a most frissült ÁSZF-et, az lemaradt róla, hogy
Te jó ég, már ezért is fizetni kell?
Ha a honlapon tájékozódunk, akkor azt láthatjuk, hogy a régi számlák megőrzése ezentúl nem lesz ingyenes, a 18 hónapnál régebbi kivonatok tárolása pénzbe fog kerülni. Ha megnyitjuk az ÁSZF-et, akkor a dokumentum legvégén a mellékletben találjuk a számokat,
Nem ez az egyetlen, amiért felszámolhatnak díjat, a megőrzésre ugyanis külön, online szerződést kell kötnünk, amit alapvetően csak minden év október 1-e és január 15-e között tehetünk meg, ha ezen kívül szeretnénk ilyen szerződést kötni, akkor borsos, 11 430 forintos díjat számolnak fel nekünk ezért, persze, ha odafigyelünk a szerződéskötési határidőre, akkor ezt megúszhatjuk.
Megéri a szolgáltatás?
A számlák megőrzésre alapvetően fontos, hiszen ha a szolgáltatóval később vitás ügyünk lesz, akkor ezzel tudjuk tisztázni a helyzetet, vagyis mindenképp érdemes megőrizni azokat. Az évek során kifizetett díj viszont igen borsos lehet, ha például a jelenleg Díjneten kezelt számláink havi összege 6 ezer forint. Ilyenkor az éves befizetés 72 ezer forint, aminek több, mint 1 százalékát (1,38%) is kifizethetjük a tárolásért. Ha ezt a díjat sokalljuk, akkor persze lehetőségünk van visszatérni a papír alapú számlákhoz, amely tárolása ugyan helyet foglal otthon, azonban nem kerül pénzbe, legfeljebb egy dosszié árába.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Persze ha mindent ezen keresztül fizetünk, havonta 5-6 számlát adunk fel több tízezer forintos értékben, akkor már lehet, hogy kényelmesebb a szolgáltatást választani.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








