Az Europol Most Wanted toplistáján jelenleg 50 elfogatóparanccsal körözött bűnöző található.
Drogdílerek és "zombivá vált" fogyasztók lepik el a Hős utcát és környékét, a TEK bejáratától alig pár méterre folyik az árucsere - a kőbányai gettóban az RTL klub Házon kívül című műsorának stábja forgatott.
500 forintért árulnak a Hős utca romos házaiban az úgynevezett varázsdohányból egy adagot, de hogy pontosan mivel van összekeverve vagy lefújva, arról a fogyasztóknak valójában fogalmuk sincs. Csak egy biztos, perceken belül öntudatlan zombivá válnak tőle. A rejtett kamerás felvételeken jól látszik, hogy a rendőrség hiába van jelen, akadályozzák az üzletet.
A forgatás után pár nappal azonban megváltozott a környék: megtisztították a vasútállomást, őrt állítottak elé, és a varázsdohányosok odébbálltak. A Rendőség pedig bejelentette, hogy helyszínen összesen 67 embert vettek őrizetbe kábítószerrel kapcsolatos bűncselekmények miatt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








