Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Az elmúlt években óriási mértékben esett a napenergiával megtermelt villamos energia ára. Ez a tendencia ráadásul az elemzők szerint folytatódni fog, aminek nemcsak a családok, hanem a bolgyónk is örülni fog, hiszen az így megtermelt áramnak nincs szén-dioxid-kibocsátása.
Újabb meglepetést okoz a napenergia - írja a Napi.hu, az amerikai Bloomberg New Energy Finance (Új Energiai Pénzügyek) című jelentésére hivatkozva.
A tanulmány készítői 2040-ig vizsgálták meg, hogy milyen változások fognak lezajlani a világ energia piacain, és itt jön a jó hír.
A napenergiával termelt áram ára egyébként az Egyesült Álamokban és Németországan már most is versenyképes a szénerőművekben előállított áraméval.
Az E.ON Energiaszolgáltató 2014-re 1 579 kWh-ra becsülte az éves lakossági áramfogyasztás átlagos mértékét. A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján 2016-ban 366 forintba került 10 kWh villamos energia, így ezek alapján könnyen kiszámítható, hogy évente átlagosan 57 791 forintot költünk áramra, amelynek egy része ezek szerint a jövőben megspórolható lesz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








