Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Ma nyílik a LAKÁS 2017 Kiállítás és Vásár, ahol 3 napig minden a lakáskeresőkről és a lakáskeresőknek szól majd. A látogatók egy helyen megtalálnak mindent, ami az ingatlanvásárláshoz, bérléshez, vagy akár építkezéshez szükséges lehet. Az expón jelen lesz 70 kiállító, 80 projekt, illetve több mint 10 ezer új építésű és körülbelül 100 ezer használt lakást kínálnak eladásra az ingatlanközvetítő piac vezető szereplői.
Az ingatlanpiaci fellendülés továbbra sem lankad, ezért a szervezők idén ősszel is tízezreket várnak a Millenárisra a LAKÁS 2017 Kiállítás és Vásárra, amely már Magyarország első számú ingatlanpiaci rendezvényének számít: Több ezer új ingatlan, eladó lakások, házak és telkek valamint a legjobb albérletek várják a látogatókat az ingyenes rendezvényen. A vezető ingatlanfejlesztők, ingatlanközvetítők, bankok éppúgy megtalálhatóak, mint a kisebb beruházók, közvetítő irodák, illetve az ingatlanpiachoz kapcsolódó szolgáltatók.A három nap alatt jelen lesz:
- mintegy 70 kiállító;
- körülbelül 80 projekt;
- 10 ezer eladó új építésű lakás;
- 100 ezer eladó használt lakás.
Akár tervrajzról is foglalhatsz lakást, a legnagyobb bankok szakértői pedig az egyéni hitelkérdésekben is személyes tanácsadással várnak. A rendezvény célja, hogy végig kísérjen a lakásvásárlás folyamatán: a látogatók egy helyen megtalálnak mindent, ami az ingatlanvásárláshoz, bérléshez szükséges lehet, legyen szó új vagy használt lakásról, befektetésről, bérlésről, felújításról, építésről vagy eladásról. A többletértékkel bíró széles választék, a szakmai programok és a személyre szabott tanácsadások egyre több látogatót vonzanak a kiállításra.
A már konkrét szándékkal rendelkezők mellett azokat is várják a szervezők, akik a közeljövőben vagy középtávon gondolkodnak lakásvásárláson, lakáseladáson, lakáshasznosításon vagy éppen előnytelen hiteleik kiváltásán. A több ezer eladó lakás mellett a műszaki és esztétikai fejlesztésen gondolkodókat olyan cégek ajánlatai, akciói, tanácsadói várják, akik lakásfelújításban- és modernizálásban nyújtanak segítséget.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








