Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Kolosi Péter egy friss interjúban árulta el, hogy eladósorba került ürömi otthona. A Pénzcentrum megtalálta az ingatlan hirdetését. Mutatjuk a részleteket.
"Az a hír járja, hogy eladta a házát. Csak ön menekül vagy az RTL is?" - szegezték a 24.hu-n tegnap megjelent interjúban a kérdést Kolosi Péternek.
- reagált az RTL Klub vezérigazgató-helyettese, aki az ingatlannal kapcsolatban azt is elárulta, hogy az elmúlt időszakban kisebb felújításon esett át a ház, mert "az eladás előtt pár dolgot rendbe akartam hozni, például az ereszcsatornát, ami rosszul lett anno bekötve" - fogalmazott Kolosi Péter.
Az interjúból továbbá az is kiderült, ahogy az RTL, úgy ő sem menekül az országból, csupán "beköltözöm a Belvárosba, ahol felnőttem (Budapest, VII. kerület, Erzsébetváros - a szerk.), és egyszerűen szeretnék újra ott élni" - szögezte le. De a ház eladásával kapcsolatban további részletekbe nem bocsátkozott a vezérigazgató-helyettes.

A Pénzcentrum viszont, ahogy az a fenti képernyőfotón is látható, megtalálta az ingatlan hirdetését az egyik legnagyobb hazai ingatlanhirdetési portálon; a beazonosításhoz a "A Mi Otthonunk magazin" 2008-as cikkét hívtuk segítségül. A lap lassan tíz éves riportjából, az árulkodó fotók mellett, többek között kiderült:
Na de nézzük a hirdetés konkrét részleteit. A szöveg alapján az egész ikerház került most eladósorba; jelenlegi tulajdonosai (a 2008-as riport alapján Kolosi otthona 225 négyzetméter) 189 millió forintos irányáron hirdették meg az 1000 négyzetméteres telken álló ingatlant. Mint írják,
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Könnyen találnak majd vevőt?!
Lakáspiaci előrejelzések alapján nem lesz kimondottan nehéz vevőt találni az ürömi ingatlanra. Mint azt legutóbbi elemzésükben az Otthontérkép szakértői is megjegyezték, "az elmúlt 12 hónapban növekedett a fővárosban a külső kerületek, illetve az agglomeráció népszerűsége."
A külső kerületek, illetve Budapest környéki települések népszerűségének hátterében a lakáspiaci árak emelkedése áll, ezeken a területeken ugyanis még mindig jóval alacsonyabb áron lehet vásárolni. Tény azonban az is, hogy a nagyobb alapterületű ingatlanok - melyek szintén egyre népszerűbbek - gyakrabban fordulnak elő a város külsőbb kerületeiben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








