A 25 éves férfi halálát nem a betonba csapódás vagy az ütés közvetlen hatása, hanem az első nyakcsigolya törése és az agy vérellátását biztosító ér...
Ugyan a jelen piaci környezetben nem jellemzőek a kapcsolódó termékakciók a lakáspiacon, apróbb kedvezményekre így is van példa. Hazai fejlesztőket kérdeztünk arról, hogyan lehet ma kitűnni az erőteljes reklámzajból?
Hiába érik egymást az újabb és újabb lakóingatlan fejlesztések Budapesten, még így is jóval nagyobb a kereslet, mint a kínálat. Így persze az sem meglepő, hogy az árszínvonal változó intenzitású, de folyamatos emelkedése mellett jelenleg gyakorlatilag nincs áralku az új építésű lakóingatlanok piacán. Ez persze nem jelenti azt, hogy a fejlesztők nem vetnek be minden működőképes, gazdaságilag is hatékony marketingeszközt az értékesítés folyamán. És a hangsúly természetesen a gazdaságilag is hatékony szavakon van.
Két nappal ezelőtt írtunk például arról, hogy a magyar lakáspiacot (az új és használt lakások piacát egyaránt) górcső alá véve például egyértelműen kijelenthető, hogy az ingatlanok árazásában a 9-es számjegy különös jelentőséggel bír. Mint írtuk, szakértői megfigyelések szerint egy ingatlan átlagosan magasabb áron - és gyakran gyorsabban is - kel el, ha az eredeti ára 0 helyett 9-re végződik. Ingatlanárak esetben persze fontos megjegyezni, hogy a pszichológiai erő az utolsó nem nulla számjegyben rejlik: így a 19 900 000 és 19 990 000 forint egyaránt a taktikus árazás jó példái.
Kíváncsiak voltunk ugyanakkor arra is, ha árkedvezményre nincs is példa most a lakáspiacon, egyéb csábító ajándékokkal próbálkoznak-e az értékesítésnél. Korábban ugyanis jellemző volt, hogy különböző kedvezményekkel, termékakciókkal, például ajándék konyhabútorral vagy komolyabb háztartási eszközökkel, all inclusive utazással, vagy épp teljes körű lakásbiztosítással csábították a fejlesztők a vásárlókat. Nos, a legnagyobb piaci szereplők tájékoztatása szerint ugyan a jelen piaci környezetben nem jellemzőek a kapcsolódó termékakciók, apróbb kedvezményekre így is van példa.
A Metrodom például az elmúlt 5 évben soha nem élt időszakos akciók (árengedmény, valamilyen ajándék) eszközével, tapasztalataink szerint az elmúlt évek erőteljesen keresleti piacán ilyen típusú eladásösztönzőkre egyszerűen nem volt szükség. Mint mondják, tapasztalataik alapján az ügyfelek a fejlesztők ajánlatait racionálisan értékelve hozzák meg a döntést a lokáció, az ár, az alaprajz és sok más szempont figyelembe vételével, amin egy-egy akció jellemzően nem sokat változtat.
- tette hozzá a Pénzcentrum megkeresésére Kricsfalussy Tamás, a Metrodom értékesítési és marketing igazgatója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
KATT! Lakást vennél? Ezek most a legmenőbb lakóparkok a piacon!
A Biggeorge Property fejlesztései is gondos előkészítés után, a piaci igények pontos felmérését követően kerülnek a vásárló közönség elé. Lapunk megkeresésére azonban ők is leszögezték, jelen piaci környezetben nem jellemző az értékesítendő lakásokhoz kapcsolódó termékakció. Az aktuális piaci környezetben ugyanis a jól pozícionált termékre, kiegészítő kedvezmények nélkül is van kereslet, így nem szükséges akciókat hirdetni.
- reagálta a Pénzcentrum megkeresésére a Biggeorge Property Zrt. értékesítési igazgatója.
Eldőlni látszik, ez lesz Esterházy Péter egykori otthonával: korábban eladták volna a legendás házat
Az Emőd utcai ingatlant Óbuda önkormányzata vásárolta meg, miután Esterházy fia eladásra hirdette azt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.







