Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Ifjabb Klapka György százmilliós ingatlant és egy luxusterepjárót is örökölt a legendás kereskedőtől, akit 88 éves korában ért a halál. Az örökös úgy döntött, hogy a lakást eladja, de vajon mire is számíthat az értékesítés folyamán?
Két és fél éve százmillió forintért hirdették meg azt az ingatlant, melyet ifjabb Klapka "Gyurika" Görgy örökölt az apjától - írja a Story magazin. A lakás akkor nem talált gazdát, mivel túl alacsonyak voltak az ingatlanárak, az agg zálogházas pedig nem akarta azt áron alul eladni. Gyurika úgy döntött, újfent megpróbálkozik a lakás értékesítésével.
Nemcsak a bolt kerül egyébként értékesítésre, így jár Klapka dióligete és a kőbányai földbirtok is. A Story magazin tudni véli, hogy komoly oka van a sietségnek: az özvegyet gyorsan ki kell fizetniük az örökösöknek.
Mire számíthat Gyurika az eladásnál?
Korábban foglalkoztunk azzal, hogy Budapesten megállíthatatlanul emelkednek az ingatlanárak. 2017 első hat hónapjában téglalakások esetében Pesten átlagosan 493 ezer, a belvárosban 613 ezer, Budán pedig 623 ezer forintot kellett fizetni egy négyzetméterért.
Budapesten egyébként a XXI. kerület volt a legolcsóbb a használt téglalakások tekintetében 281 ezer forint átlagos négyzetméterárral. A legdrágább ezzel szemben az V. kerület volt, ahol 787 ezer forintba került egy négyzetméter. A Duna House adatai szerint a félmillió forintot további nyolc kerületben haladta meg az átlagos négyzetméterár.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








