Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
A tavalyi adatokhoz képest idén kevesebb gyerek született, viszont a házasságkötések száma idén nőtt.
Idén január és augusztus között a születések száma 2,1, a halálozásoké 2,3 százalékkal kevesebb volt Magyarországon, mint 2017 első nyolc hónapjában - közölte a KSH. Az idei év első 8 hónapjában 59 351 gyerek jött világra, 1284-gyel kevesebb, mint a tavalyi év azonos időszakában.
87 355-en haltak meg, 2,3 százalékkal, számszerűen 2023-mal kevesebben, mint egy évvel korábban. A születések száma kisebb mértékben csökkent, mint a halálozásoké, ennek következtében a természetes fogyás a 2017. január-augusztusi 28 743-mal szemben 2018 ugyanezen hónapjaiban 28 004 fő volt, ami 2,6 százalékos javulást jelent.
36 627 pár kötött házasságot, számuk 1,4 százalékkal, 497-tel több volt, mint az előző év azonos időszakában.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








