Több mint egy évtizednyi üresen állás után ismét árverésre bocsátották Salgótarján egykori ikonikus szállodáját, a Karancs Hotelt.
Átlagosan 15,4 százalékkal, reálértéken 13,5 százalékkal emelkedtek a lakásárak tavaly - derült ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB) lakásárindex jelentéséből.
A lakásárak éves növekedési üteme még mindig a fővárosban volt a legmagasabb, meghaladta a 22 százalékot, míg az egyéb városokban átlagosan 13,8 százalékot, a községekben 9,3 százalékot tett ki.
A negyedik negyedévben mindössze egy százalékkal nőttek a lakásárak az előző negyedévi 5,7 százalék után, reálértelemben pedig érdemben nem volt változás. Területi megoszlás alapján a lakásárak növekedése szintén lassult a fővárosban és a vidéki városokban az utolsó hónapokban, Budapesten az előző negyedévben megfigyelt 4,5 százalékról 1,6 százalékra, míg a többi városban 3,8 százalékról 2,2 százalékra. A községekben viszont csökkentek a lakásárak a negyedik negyedévben.
A vidéki lakások ára nominálisan 1,3-3,8 százalék között változott a különböző régiókban 2016 utolsó negyedévében. A legnagyobb mértékben, 3,8 százalékkal Dél-Alföldön, míg a legkisebb mértékben Közép- és Dél-Dunántúlon emelkedtek a városi lakások árai. A vidéki városok lakásárainak éves dinamikájában már nagyobb volt a szórás: Közép-Magyarországon drágultak legjobban, csaknem 18 százalékkal 2016 végén, míg Észak-Magyarországon ugyanekkor csupán mintegy 10 százalék volt az éves növekedés.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








