Jelentősen csökkennek szerdától az üzemanyagok nagykereskedelmi árai.
Rengeteg nagycsaládos volt kíváncsi hétvégén a 2,5 millió forintos támogatással megvásárolható, legalább 7 üléses autókat bemutató rendezvényre. Összesen 13 márka képviseltette magát a Vasúttörténeti Park területén - a Pénzcentrum is kilátogatott az eseményre.
A kormányfő februárban hozta nyilvánosságra 7 pontos családpolitikai akciótervét, melynek egyik eleme, hogy elindul a nagycsaládosok autóvásárlási programja: a legalább 3 gyermekes családoknak 2,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást adnak. A támogatás mértéke az autó árának legfeljebb 50 százalékát teheti ki, és ezt nem utólag térítik vissza, hanem már ennyivel kevesebbet kell eleve kifizetni.
A bejelentést követően egyből felélénkült a magyar autópiac, a Portfolio azonnal összeszedte az autóvásárláson gondolkodó, ingyenmilliókra pályázó nagycsaládosok lehetőségeit egy folyamatosan bővülő listában.
Autósimogató
A Nagycsaládosok Országos Egyesülete pedig szombaton és vasárnap 7+üléses Hétvége elnevezésű rendezvénye keretében mutatta be 13 autómárka hét- vagy többszemélyes családi autóját a Vasúttörténeti Parkban.
Az eseményre természetesen a Pénzcentrum is kilátogatott, és az ott kiállító márkák képviselőitől megtudtuk, hogy elképesztő az érdeklődés: a nem túl kellemes idő ellenére, rengetegen voltak kíváncsiak a kiállított autókra szombaton és vasárnap is, a legtöbben gyerekekkel együtt érkeztek. Persze várható volt, hogy nagy lesz az érdeklődés, hiszen előzetesen csaknem 10 ezren regisztráltak az eseményre, ahol részletesebb információkat is kaphattak a nagycsaládosok, illetve hiteltanácsadást is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








