Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
A nyári szabadságolások miatt július és augusztus várhatóan az év legcsendesebb hónapjai lesznek az ingatlanpiacon, ám idén már májusban is visszaesés volt tapasztalható - számol be a Világgazdaság. Egyértelműen látszik, hogy tömegeket gondolkodtatnak el a kormány bejelentései.
Májusban közel a felére esett vissza az ingatlanforgalom Budapesten és a vidéki városokban - közölte a GDN Ingatlanhálózat. A jelek szerint a lakosságot élénken foglalkoztatja az új CSOK és kamatmentes hitel: "Egyértelműen látszik, hogy tömegeket gondolkodtatnak el a kormány bejelentései."
A lezárt május hónap számai alapján közel felére esett vissza a forgalom." mondta Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa. A június hónap eddigi adatai is arra engednek következtetni, hogy szinte megállt az ingatlanpiac az országban, úgy tűnik, mindenki július elsejét várja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








