Akadozik a napelemes inverterek kötelező adatszolgáltatási rendszerének bevezetése, amelyet júliustól terveznek elindítani.
Dübörög az albérletpiac, így jóformán minden lakást ki lehet adni. Egyáltalán nem mindegy azonban, hogy hosszú távon mekkora ráfordítással mennyit keresünk kiadott ingatlanunkon. Továbbá, hogy mennyire megbízható albérlőket találunk. Ha minden fontos dologra odafigyelünk, akkor akár 6-7 százalékos bruttó bérleti-díj hozam is elérhető.
Dübörög az albérletpiac, ugyanakkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen kondíciók mellett adjuk ki lakásunkat. A lehető legnagyobb hozam elérése érdekében, fontos hogy körültekintőek legyünk és meghalljuk a bérlők igényeit - mondták el a Cordia szakértői.
Egy új építésű lakás négyzetméter árai a Corvin Sétányon 600-650 ezer forint körül alakultak 2015, 2016-ban. Azonban mára ezek az árak elérhetik a 800 ezer forintot is. A sétányon található új ingatlanok legnagyobb részét 2 szobás lakások alkotják, hiszen ezeket keresik a legtöbben. Így egy 60 négyzetméteres lakás, a régi árak ismeretében 36 millió forintos, míg a legújabb árak szerint 48 milliós beruházást jelentene.
- mondta el Fodor Gabriella a lakások bérbeadásával foglalkozó Cordia Property Management vezetője.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ezeket az összegeket látva nem meglepő, hogy a Corvin Sétány lakásait főleg beruházási céllal vásárolják, és a bérlők 90 százalékban külföldi egyetemisták, akik jellemzően a Semmelweis Egyetem vagy az Állatorvostudományi Egyetem hallgatói. A vállalat más helyeken is foglalkozik új lakások építésével, ilyen például Zugló, ahol már jóval több a saját részre vásárolt ingatlan.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








