A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
Az Eurostat statisztikái szerint az Európai Unió 16 év feletti lakosai közül 10-ből 7-en úgy érzik, jól vagy nagyon jól szolgál az egészségük. Magyarországon kevesebben vallották így, főként a nők: 40 százalékuk nem érzi egészségesnek magát.
A 2017-ben készített felmérés frissen megjelent adatai szerint az EU-ban a leginkább az írek (83 százalék), a ciprusiak (78 százalék), valamint az olaszok és a svédek (77 százalék) érzik jónak, vagy nagyon jónak az egészségi állapotukat. Ezen túl a hollandok (76 százalék) és a máltaiak (75 százalék) vannak az uniós top 5-ben.
Magyarország a sereghajtók között
Magyarország sajnos a végén kullog a sornak: az EU-s 70 százalékos átlaghoz képest 59 százalékkal hazánk számára a hatodik legrosszabb eredményt hozta a felmérés. Csak Lengyelországban, Észtországban, Portugáliában és Litvániában érzik kevésbé egészségesebbnek magukat az emberek.
Érdekes, hogy a városokban élők valamivel jobbnak értékelik az egészségüket: a városi magyarok 63százaléka nyilatkozta, hogy jól vagy nagyon jól szolgál az egészsége. A külvárosokban és vidéken élőknek már csak az 57 százaléka gondolja hasonlóképpen.
Többet betegeskednek a nők?
Az EU-s átlag szerint míg a férfiak 72 százaléka, a nőknek csak 67 százaléka érzi egészségesnek magát. Magyarországon nagyobb az eltérés: a nők 55,5 százaléka, tehát majdnem a fele érzi csak úgy, hogy egészséges, a férfiak esetén 63,5 százalék nyilatkozta ugyanezt.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Életkor szerint is mutatkozik eltérés: az EU-ban a 16-44 éves korosztályban csak 12 százalék érzi kevésbé jónak, vagy rossznak az egészségét, míg a 45-64 éves korosztálynak már 33 százaléka nyilatkozott negatívan. A 65 felettiek közül már csak 42 százalék érzi magát egészségesnek.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








