Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Oláh Lajos ellenzéki képviselő kérdésére került napvilágra az adat. Azt nem tudni, hány kisgyerekes család érintett - olvasható a Hvg.hu cikkében.
Május elsején zárult le a kilakoltatási monatórium, s az ellenzéki képviselő kíváncsi volt, hány család veszítette el az otthonát azóta. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter helyett Völner Pál válaszolt a Oláh Lajosnak. A dokumentumot a Hvg.hu szemlézte, s kiderült belőle, hogy az év második negyedévében összesen 1355 ilyen eljárásra került sor.
A kilakoltatások több mint 60 százalékában az ingatlan árverését követő birtokbaadási eljárások tették ki. Önkényes lakásfoglalást követő eljárás 81 esetben történt, lakásügyben hozott határozat végrehajtása miatt 310 alkalommal került sor.
Arra nézve nincs adat, hogy a kilakoltatások hány gyerekes család volt érintett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








