A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Míg kedden még csak 16 fok körül volt a legmagasabb hőmérséklet, csütörtökön már lesz, ahol 23 fokot is mérhetünk.
Szerdán egy kis hajnali eső, zápor jön, majd napos-felhős időnk lesz. A délire forduló szél megerősödik, estétől több helyen viharossá fokozódik. Hajnalban mínusz 1 - plusz 5 fok, napközben 11-16 fok várható az OMSZ előrejelzése szerint.
Csütörtökön szűrt napsütésre számíthatunk és csapadék sem várható. A déli szél azonban sokhelyen megerősödik majd. Hajnalban 2-9, napközben 17-23 fok lesz a legmagasabb nappali hőmérséklet.
Pénteken sok lesz felettünk a felhő, eleinte szórványosan, estétől főként keleten várható eső, záporeső. A szél sokfelé erős lesz. A hajnali 5-10 fokról napközbenre 12-19 fokra melegszik a levegő.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








