Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
A növekvő ingatlanárak ellenére sem csökkent az első lakásukat vásárló fiatalok aránya, derül ki egy friss elemzéséből. A vásárlási célok között hosszú évek óta 20-25 százalékos arányával előkelő helyen áll az első, saját tulajdonú ingatlan megtalálása. A Magyar Nemzeti Bank Versenyképességi programjában javasolt illetékkedvezmény növelése, új lakás esetén pedig az illetékkedvezmény értékhatárának folyamatos felülvizsgálata így több mint 30 ezer adásvételnél jelenthetne segítséget.
Az ingatlanpiacon mindig különös szerepben vannak az első lakásvásárlók, számuk és arányuk megmutatja a fiatalok gazdasági helyzetét és otthonteremtési lehetőségüket. Arányuk az elmúlt évek statisztikái alapján stabil, a fővárosban és vidéken egyaránt. A családvédelmi és otthonteremtést segítő kormányzati intézkedések hatására azonban a következő években növekedhet a számuk az ingatlanpiaci szakértő szerint.
- nyilatkozta Benedikt Károly, a Duna House elemzési vezetője. "Az MNB illetékkedvezménye a lakásvásárlás járulékos költségeinél jelentene kedvezményt a fiatalok számára, amely tovább segítheti a vásárlási motivációjukat."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója