Idén az ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték.
A Ferencváros európai kupaszereplése pörgeti a Szerencsejáték Zrt. fogadási üzletágát, a litvániai Suduva Marijampole elleni Európa-liga-párharc során 1,44 millió fogadást regisztráltak, amely 261 millió forintos nyereménykifizetéssel párosult - ismerteti a szerdai Világgazdaság.
A fogadási statisztikákból kiderül, hogy nem vetette vissza drasztikusan a fogadási kedvet az, hogy a Dinamo Zagreb elleni kesés után immár nem a Bajnokok Ligája, hanem csak az Európa-liga főtáblájára jutás volt a tét. A horvát bajnok elleni két mérkőzésre ugyanis összesen 1,65 millió szelvény érkezett be, a szerencsés fogadók markát pedig 277 millió forint ütötte. Az FTC négy kupaharcára együtt 5,8 millió fogadást kötöttek, a kifizetett nyeremény pedig meghaladta az 1,36 milliárd forintot.
A sportfogadás kulcsterület a Szerencsejáték Zrt.-nél, amelynek a tavalyi árbevétele 12,5 százalékkal 491,13 milliárd forintra nőtt, miközben az adózott eredménye 21,58 milliárd forint lett, 15 százalékkal több, mint az előző évben. Az egyes szerencsejáték-típusok közül a lottók és egyéb számsorsjátékok üzletága stagnált, miközben a sorsjegyekből és a sportfogadásból származó bevételek 24,2, illetve 17 százalékkal emelkedtek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








