Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Nőhet a mozgáskorlátozottaknak nyújtott gépjármű-vásárlási támogatás és újfajta parkolókártya is jöhet, mondta a szociális ügyekért felelős államtitkár, Soltész Miklós - írja a Magyar Nemzet.
Akadálymentes család címmel rendezett konferencián szólalt fel az államtitkár és elmondta, hogy jövőre a valóban rászorulókat szeretné segíteni a kormány. Az eddigi támogatási rendszert úgy akarják megváltoztatni, hogy új autó megvásárlásban is segítsen és növekedjen a támogatási összeg is a jelenlegi fix 300 ezer forintról.
A tényleges rászorultság elve megfog jelenni a parkolókártyák esetében is, aminek szintén megváltozik a szabályozása. A jelenlegi egy kártyás rendszert egy két kártyás váltaná fel. Az autó szélvédőjén lévő mellett a tulajdonosnál is lenne egy. A kocsiban lévő csak jelzés értékű, a tulajdonosnál lévő szükséges lesz a rászorultság igazolásához. Ezzel a tervek szerint már nem lesz többé érdemes feltörni a kocsikat egy-egy ilyen parkolókártyáért.
A Mozgáskorlátozottak Országos Szövetsége (MEOSZ) által szervezett konferencián elhangzott, hogy a társadalom nehezen fogadja be a mozgáskorlátozottakat, így nem tudnak kikerülni az eltartottak táborából. Az oktatásban fellelhető hiányosságok is csökkentik a későbbi foglalkoztatás esélyeit.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


